wtorek, 28 lipca 2015

Wyzwanie minimalistki

Wyzwanie-Minimalistki-Simplicite-2

Tak właściwie to wyzwanie minimalistki podjęłam dnia 20.07.2015. Już zdążyłam zrealizować część zadań i mam nadzieję, że wkrótce moje starania znajdą się na blogu. 

Dlaczego biorę udział w tym wyzwaniu?
Czuję się ostatnio przytłoczona rzeczami wokół mnie. Chcę być bardziej świadoma tego co kupuję, czym się otaczam. Oczyszczam przestrzeń, w której żyję. Ma to też związek z przyszłą przeprowadzką na studia, gdzie siłą rzeczy będę musiała się pozbyć niektórych drobiazgów. Dlaczego więc nie zacząć już teraz? Może na zachętę powiem, że moja szafa już przeszła metamorfozę i może niedługo opiszę na czym polegała moja selekcja. A później czeka mnie równie przyjemna część, czyli uzupełnianie powstałych braków - ale zdecydowanie bardziej rozsądnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz